2008年4月25日 星期五

一個人的晚餐

工作關係, 已經習慣做什麼都是一個人。

我常常跟朋友開玩笑說︰「我沒有同事的~~」
其實也不算是開玩笑吧, 我真的沒有同事呢。
沒有同事的確是少了很多樂趣,
但我想同時也少了很多煩惱吧?

於是很多事情也得獨自去做,
返工放工食飯搭車, 都是一個人。

初時未習慣, 每次要一個人食晚餐,
總會求求其其次次都食同一樣東西就算,
後來才漸漸覺得還是應該對自己好一點,
即使一個人也要吃美食~~~

今晚, 我去了 euro go go。

芝士吞拿魚意粉 + 熱朱古力


Caramel Mango cake


又芝士又朱古力又甜品,
真係唔肥都唔食.....

沒有留言: