2008年7月2日 星期三

白桃迷!!!

記得幾個月前我在Citysuper 買的白桃jelly嗎?
每次行經 Citysuper, 我第一樣東西就是想到它。

今天去Citysuper的目的, 是想看看有沒有空運日本白桃,
因為早兩年在IFC 見過, 不知道銅鑼灣這間有沒有.....
可惜最後找不到想要的大大個日本白桃,
真後悔當時見到卻嫌太貴所以沒有買($52一個呀!!!).....
如果今天見到, 起碼要買五個啦!!!!!!

哼...買不到新鮮空運到港的白桃,
於是瘋狂買下六杯白桃jelly!!!!
反正都是原個白桃在內,
而且每杯的價錢大約只是一個新鮮白桃的一半,
頂住先都好啦!!!



左邊是上次那種, 細細杯, 但有一整個白桃~
這個買了三杯....
右邊的也買了三杯, 這個是超大杯的, 有400g 的,
差不多是左邊那一款兩杯的份量!
不知道一次過是否吃得完呢? 應該會好飽仁又超級滿足吧~~~

拍照可能看不清楚有多大, 但一見到真的非常吸引︰



還未捨得開來食....等多幾天吧,
再看多幾眼, 或者我才會捨得把它吃掉!

5 則留言:

匿名 提到...

買呢d 都買左成百蚊啦!

匿名 提到...

你有冇叫Miss.Wong幫你買白桃吖!
Oh~ 不過出發咗啦~

Rachel

Melissa 提到...

Rachel,

冇呀, 費事麻煩佢啦~ :p
我要買好多架嘛...哈哈

匿名 提到...

我兩個禮拜前係cwb citysuper買左兩個, 平均$42蚊一個, 好肉痛但係好值得, 一家三口爭住食, 試過sogo,jusco,apita買平少少但係唔得, 一分錢一分貨, 如果真係要食日本桃就要付出...

Melissa 提到...

噢原來cwb citysuper都有咩?
我就係見唔到有, 先唯有買jelly!

不過最近我爸爸都買到日本桃喇~
都要$40 一個, 真係值得架~ 超正!