2008年7月3日 星期四

小鳥的故事

話說幾個月前, 和朋友發現了屯門一家賣耳環的小店,
有好多特別款式的耳環, 而且我們都認為價錢合理,
於是常常光顧, 大家都成了VIP。

而我們最喜歡的款式, 是耳環上有隻小鳥那幾對,
以下是我當時的戰利品︰





上圖右邊那一對例外, 是在muk 買的,
只有另外的三對才是同一家店買, 都是同一隻小鳥呢~
我最喜歡的是長長的那一對, 小鳥站在一顆珍珠上。

當然, 這幾對耳環不足以令我們成為VIP,
不過今次主要想介紹小鳥這一款的耳環,
其他的就不拍照了。

為什麼要特別介紹小鳥的款式?
因為原來在三個不同的地方, 價錢可以差幾倍!!!

最貴的是尖沙咀, 看到差不多款式, 手工也一樣的,
價錢由二百幾至六百幾都有, 真誇張!!!
而我們一直在屯門買的, 大約都不超過二百元。

最最最便宜, 便宜到你不敢相信的,
竟然竟然是在銅鑼灣!!!
天啊~~~~ 銅鑼灣的東西會平得過屯門呢~

一進店就瘋狂選購....
看完又看, 唯恐錯過了什麼漂亮款式!

仍然買了小鳥款式︰



這對比上面兩對貴一點, 但都是超值︰



同場加映兩對「非小鳥」款式︰



價錢真的平得不好意思在這裡說出來... :p
總之真係講你都唔信咁平。
詳情有興趣再問我啦...嘻嘻~

雖然之前在屯門買的是貴了,
不過我又沒有覺得什麼「好唔抵」、「比人呃」,
反正貴是貴了, 但價錢仍是可以接受的,
而且買下的款式的確都好靚, 當時又買得開心,
也就無謂計較太多了~
最多日後先去銅鑼灣看看, 再決定到哪裡買吧。

6 則留言:

匿名 提到...

早前我嚮旺角都睇中咗一對小鳥耳環,
款式跟你第一幅相左面個對好近似的~>v<
好想買呀~~~~

anfy

Melissa 提到...

咁你見到果對幾錢呀??

匿名 提到...

嘩!好得意呀! 最平的係幾$呀?我都想買小鳥的呀!

Rachel

匿名 提到...

其實我個陣無問幾錢,不過幾日後我嚮同一間買咗另一款耳環去grad.din,大概係$35-40

同埋呢~~我bid到個對貓咪耳環啦>v<

Anfy

Melissa 提到...

anfy,

哈哈我知道係你bid左呀, 我見到你個名~ 咁最後你用左幾錢去買呀?

你見到果對耳環如果都係$35-40都差不多架喇~ 咁係旺角邊度呢? 我都想去睇下~

匿名 提到...

旺中個邊~
我哋搵次一齊出去shopping啦~哈哈!

anfy