2008年8月21日 星期四

喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵喵...

雖然...

1) 如果計時薪, 的確算幾好搵
2) 唔使受老闆氣
3) 唔會有咩是非, 因為都冇同事
4) 開工時間比較晏, 好少要六七點起身
5) 唔使困在 office, 冇咁悶呱
6) 日日工作時間和地點都唔同, 好似幾好玩
7) 你唔想搵錢的話, 一星期放幾多日假都可以
8) 請假比較容易, 冇人會話唔比你請假
9) 好似唔一定要繼續進修, 冇人會迫你
10) 完全冇枉管, 鐘意點都得


但是....

1) 手停口停, 冇固定月薪
2) 會比學生激到飛起
3) 冇同事, 日日自己一個人
4) 放工時間通常比較夜
5) 如果上門教的話, 都幾頻撲
6) 食無定時, 搭車搭到暈
7) 所謂「放假」, 不如叫「冇工開」更貼切
8) 經常調學生時間, 家長可以請你唔使教
9) 唔不斷增值自己, 遲早被人淘汰
10) 要自己鞭策自己, 要好自律



不是要炫耀或者訴苦, 每份工作都有好處與壞處,
不會有一份工作是嘆世界的,
在未清楚了解別人的工作前, 請不要妄下判斷。

再者, 一份工做得開心與否,
很大程度上要視乎你用什麼心態去看待,
只是看到好的一面, 或者只是看到壞的一面,
都不是公平的態度啊。

----------------------------------------------------------

朋友們大都覺得我沒什麼煩惱,
日日就是開心去教琴啦收工就拍拖啦,
總之一切都是順順利利的。
我不是想說我有多麼不開心不順利,
而是我不太喜歡向別人訴苦,
即使要訴苦, 最多最多說一兩次就夠了,
再說得多, 我不覺得是發洩, 反而會好煩。

面對很多問題, 我傾向自己處理掉事情,
不順心嗎, 也可能會和朗尼說幾句,
但我會盡快忘掉不快的事情。
而且我深信, 即使你以為天要塌下來了,
世界其實不又是正常運作?!
也無謂小題大造了吧。

能夠樂觀面對的話, 再倒楣的事都沒什麼大不了;
要悲觀起來的時候, 再幸運的事情都不會出現。

.

沒有留言: